05/10/2007

Ε, αυτό είναι κάτι που γράφεται!

Από τριών χρονών την χιλιοπαρακαλούσαμε. Φάε παιδακι μου ψάρι που κάνει καλό στα μάτια και έχει και φώσφορο. Τίποτα! Χρόνια ολόκληρα. Όχι μόνο δεν έτρωγε αλλά άλλαζε θέση αν κάποιος από τους υπόλοιπους στο τραπέζι έτρωγε ψάρι γιατί της έφερνε αηδία.
Πριν μια βδομάδα πήγε στην Αγγλία για σπουδές και μου ανακοίνωσε περιχαρής πριν λιγα λεπτά ότι έφαγε...σούσι. Θεέ και Κύριε! Να μη τρως σφυρίδα, συναγρίδα, γόπες άντε και μαριδάκι δίπλα σε μαγευτικά ακρογιάλια και καταγάλανα νησάκια και να φας σούσι σε ενα μέρος που η θάλασσα απέχει τρεις ώρες με το e-mail επειδή το έτρωγαν και οι άλλοι και φοριέται?
Να χαρώ γιατι έφαγε ή να θρηνήσω την αποτυχία μου ως γονέας? Αίσχος. Θα σου κόψω το επίδομα να γυρίσεις πίσω. Δε πιστεύω να σε πείσουν να αρχίσεις και το κάπνισμα εσύ που ήσουν της φανατικής αντικαπνιστικής σχολής?

2 comments:

Heliotypon said...

Αδερφέ εγώ την καταλαβαίνω την τσούπρα σου. Κι εγώ δεν τρώω αυτά τα ψάρια γιατί με ανακατεύει η μυρωδιά του ψαριού (με τους ψαρομεζέδες δεν έχω πρόβλημα). Αλλά το σούσι είναι άοσμο! 'Ισως γι' αυτό. Ελπίζω να μην την πείσουν ποτέ να καπνίσει!

Anonymous said...

Lipon...nomizo oti exo ki ego to dikaioma na miliso!!!To sushi itan xalia akoma kai me 10 tonous moustarda kai ena boukali nero!Oso gia ta "ipolipa" psaria...tha erthei kai i diki tous ora!!!Ki epidi me pareksigisate oloi sas...den prokeite na me pisoun na kapniso...(o nargiles metraei?)!!!Hehehe!!!
"H KORH"